poniedziałek, 1 kwietnia 2013

The Versatile Blog Award

dostałam aż PIĘĆ nominację to The Versatile Blog Award. Strasznie się cieszę chociaż za bardzo nie wiem o co chodzi. Ciszę się strasznie że mam takich kochanych czytelników, którzy wiernie czytają i komentują mój blog i polecają go innym. Dziękuję strasznie za nominację i za czytanie mojego bloga  Olink99 , Linexe, BonjourBatman, Mya Silver oraz Black&Red ♥
Dobra okay, teraz jakie zasady tutaj panują ?
1. Podziękuj nominującemu bloggerowi.
2. Pokazać nagrodę na swoim blogu.
3. Ujawnić siedem faktów dotyczących siebie.
4.Nominować piętnaście blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów.

okay, no to przejdźmy do wykonywania, i trzymania się zasad.

"Podziękuj nominującemu bloggerowi"
"Pokazać nagrodę na swoim blogu"  - a widzicie logo na początku posta? ten obrazek? oto ona ♥ Powinna być razy pięć ale już nie będę się tak chwalić zią. ✔
"Ujawnić siedem faktów dotyczących siebie" - nie wiem czy was tym nie zanudzę ale spróbuję nie.
[1] Mam na imię Alexanda (tak przez 'x' się pisze), i wszyscy mówią mi Alex.
[2] Urodziłam się w Los Angeles, ale mieszkam w Polsce ponieważ mam większość rodziny tu.
[3] Mam szesnaście lat, w tym roku prawie siedemnaście.
[4] To jest mój pierwszy, i na razie jedyny blog.
[5] Jestem belieber od czterech lat.
[6] Od czterech lat śledzę każdy krok Justina, ale dopiero niedawno założyłam twittera - @luuvvvswag
[7] Widziałam Justina aż pięć razy, z tego tylko dwa na koncertach.

To co? Uznać chyba fakty mogę nie? ✔
"Nominować piętnaście blogów, które na to zasługują" - to nie jest takie łatwe. Czytam dużo opowiadań ale z całą pewnością każdy z was zasługuje na tę nagrodę i nominowałabym chętnie was wszystkich, ale wyróżnię tylko kilka tych, które sprawdzam codziennie:
- http://because-you-are-my-dream.blogspot.com/ http://rosaliebelieber.blogspot.com/ - autorstwa @YoSwaggyBieber
- http://tlumaczenie-signed-anonymous.blogspot.com/ - prowadzone przez Demi.
- http://latershawty.blogspot.com/ - pisane przez @shawtyCysia
- http://you-only-love-once.blogspot.com/ - autorstrwa @marchelx3

Może nie jest to piętnaście blogów, ale to są opowiadania które czytam i sprawdzam codziennie, i denerwuję się czekając na kolejny rozdział. Zaliczyć ten punkt również? Chyba tak. ✔
"Poinformować o tym fakcie autorów." właśnie informuję więc żeby nie było - ✔

Jeszcze raz dziękuję wszystkim, i zapraszam gorąco do czytania mojego bloga i polecania go każdemu, kto pyta się o coś do poczytania. Dziś możliwe że pojawi się kolejny rozdział o ile wyrobię się♥

4 komentarze:

  1. Gratulacje zasługujesz! Kiedy dodasz nn, ja tu czekam i nie mogę wytrzymać!!! : ( super blog zakochałam się , widać że to nie jeden z tych typowych blogów gdzie zawsze jest miłość potem jak zawsze oczywiście zdrada, wybaczenie i znowu miłość i koniec xD czekam na dalszy ciąg

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też ostałaś nominowana :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do THE VERSATILE BLOGGER AWARD :) Info na moim blogu http://too-young-for-eternity.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń