wtorek, 11 marca 2014

mała sprawa




hej, dostałam od was bardzo dużo pytań kiedy nowy rozdział - przepraszam, że tak długo nie pisałam, pewnie pomyślicie "znowu to samo" ale cóż, mam rodziców, którzy każą mi się uczyć codziennie prawie po 5 godzin. Przychodzę ze szkoły to tylko szybko zjem obiad i potem do 22 przynajmniej się uczę. Mam w tym roku testy i w sumie, chcę je bardzo dobrze napisać - wiecie, przyszłość.
Dobra, nie będę wam się więcej tłumaczyć moimi głupimi wymówkami, mam nadzieję, że mnie rozumiecie i się nie gniewacie.
Nowy rozdział najprawdopodobniej pojawi się w tym tygodniu, max do niedzieli xx

a tak w ogóle, to w zakładkach dodałam mojego ask'a, dopiero założyłam - specjalnie dla was, więc jeśli macie jakieś pytania to piszcie xx 




3 komentarze:

  1. nie ma sprawy, jasne ze rozumiemy dlaczego nie ma rozdziału :) mam nadzieje ze jak najszybciej pojawi sie nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poczekam ♥ i rozumiem cie bardzo dobrze :) dasz radę xx

    OdpowiedzUsuń